Latest Movie :

Pasifik Savaşı 2013 (Türkçe Dublaj) izle

Pasific Rim HD Large Movie Poster 2013
Pasifik Savaşı HD Film Afişi
2013 yapım aksiyon, bilim kurgu, macera filmidir. Filmi VK'dan Full HD 720p Türkçe Dublaj Tek Parça olarak ekledim. Arkadaşlar malesef nette filmin sinema çekimini buldum. Lütfen şimdilik bununla idare edin :) Filmden bahsetmek gerekirse izlemedim ama inşallah Transformers filmi kadar saçma sapan birşey olmaz. IMDb puanına bakarsak 7,8 almış demekki güzel fragmanı izledim çok hoşuma gitti. filmin yönetmeni Guillermo del Toro bu adamın isminide ilk defa duyuyorum neyse boşverelim yönetmeni film hakkında yorum yapmak isterim ama izlemediğim için bişey bilmiyorum üstelik yeni çıkan bir film oyuncular tanıdık değil filmi izledikten sonra lütfen yorumlarınızı bizimle paylaşın arkadaşlar. Full720p iyi seyirler diler..

Share this article :

+ yorum yapılmış + 1 yorum yapılmış

Adsız
4 Ağustos 2013 Pazar 11:49:00 GMT+3

film için türkçe dublaj yazmışsın ama orjinal dilde _?

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmi Full HD 720p Tek Parça izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger