Latest Movie :

GI Joe: Misilleme (Türkçe Dublaj) izle

GI Joe: Retaliation HD Movie Poster
GI Joe Misilleme Film Afişi
2013 yapım aksiyon, macera, bilim kurgu, gerilim filmidir. Filmi VK'dan Full HD 720p Türkçe Dublaj Tek Part ekledim. Yahu bu filmin ne biçim bi ismi var çok gıcık oluyorum şu ismine ingilizce bilmediğimden herhalde :) yoksa anlamlıdır herhalde neyse ismini geçelim oyunculardan konuşalım Bruce Wills abimiz nedense pek sevmem filmlerine hiç bakmadım galiba cehennem meleklerinde oynuyordu rolünü hiç beğenmem hiç gerçekçi bir savaşçı rolü yok onda. Adamın eline silah hiç yakışmıyor bence tabi siz yakıştırıyo olabilirsiniz ama ben hiç sevmiyorum. Dwayne Johnson'dan konuşmak gerekirse o adamı çok severim Hızlı ve Öfkeli 6 da ve bu filmde rolleri gerçekten harika bence Bruce Willis'den daha iyi oynuyor rolünü zaten Dwayne' e bakınca adam 1000 yıllık savaşçı gibi bişey onda o potansiyeli görüyorum. Fazla uzatmadan açıklamayı burada kesiyorum Full720p iyi seyirler diler.. Lütfen filmi yorumlamayı unutmayınız..



Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmi Full HD 720p Tek Parça izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger