Latest Movie :

Doğal Kahramanlar 2013 (Türkçe Altyazılı)

Epic 2013 Movie Poster
Doğal Kahramanlar 2013 HD Film Afişi
2013 yapım animasyon, komedi, macera filmidir. Filmi VK'dan Full HD 720p Türkçe Altyazılı Tek Parça ekledim. Malesef film sinema çekimi arkadaşlar şimdilik bununla idare edin çıkınca hemen ekleyeceğim takipte kalın.. yorumlamaya geçelim film Buz Devri ve Rio filminin yapımcı tarafından yapılan bir film arkadaşlar demek oluyor ki kaliteli bir film ben öyle düşünüyorum filmi izlemedim çünkü bu tarz animasyon filmlerinden nefret ederim buz devri olsun rio olsun pek haz etmem filmin yönetmeni Chris Wedge filmde Beyoncé 'da var yani oyuncu değil seslendiren beyonce :) filmin konusunu okumadım zaten okuyunca hiçbir zevki kalmıyor. Filmi izledikten sonra lütfen yorumlarınızı bizimle paylaşınız. Full720p iyi seyirler diler..

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmi Full HD 720p Tek Parça izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger