Latest Movie :

Kötü Ruh 2013 (Türkçe Altyazılı) HD izle

Evil Dead 2013 HD Full Movie - Movie Poster HQ
Kötü Ruh 2013 Film Afişi
2013 yapım korku filmidir. Filmi VK'dan Full HD 720p, Türkçe Altyazılı, Tek Parça HQ ekledim arkadaşlar filmi yorumlamaya geçiyorum.. Gerçekten harika bir film size kesin tavsiyem lütfen ALTYAZILI izleyin arkadaşlar gerçekten yabancı seslendirmeler süper. Gerçi filmin daha Türkçe Dublaj'lısı çıkmadıda :) fragmanı izledim tamamını değil fragmanda bile ürperdim :) Filmin konusu Mia diye bi kız uyuşturucudan uzak durmak için abisi, çocukluk arkadaşları ve sevgilisiyle Tennessee ormanlarına gitmeye (tatil yapmaya) karar verirler. Uyuşturucuya dönmemek için yemin eder. Orası çok korkunçtur, herkes ürperir çocukluk arkadaşı Eric'in bulduğu bir kitap "Ölüm Kitabı" nın içinde yazanlar herkesi korkutacaktır. Ölüme sürükleyecektir...

 Arkadaşlar filmin konusunu alıntı yapmadım kendim özetledim. Lütfen filmi izledikten sonra veye izlemeden önce :) yorumlarmısınız ? iyi kötü yorumlarınıza ihtiyacımız var :) Full720p iyi seyirler diler..
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmi Full HD 720p Tek Parça izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger