Latest Movie :

Crood'lar 2013 (Türkçe Altyazılı) izle

The Croods Full Movie - HQ Movie Poster
Crood'lar Film Afişi
2013 yapım animasyon, komedi, macera, aile filmidir. Filmi VK'dan Full HD 720p Türkçe Altyazılı Tek Parça ekledim. Arkadaşlar malesef Türkçe Dublaj sanırsam daha çıkmadı bende bunu buldum eklemek istedim filmin fragmanını izledim hiç animasyon izlemem ama çok hoşuma gitti izleyin derim yani tek başınıza izlerseniz zevki çıkmaz ablanız, abiniz veya ailece izlenecek harika bir film sevgiliniz varsa olabilir :) film imdb'den 7,4 almış iyi puanlama demek oluyorki 100 kişiden 74'ü beğenmiş filmi filmin içeriği ise şöyle:

Yaşadıkları mağara bir deprem sonrasında yerle bir olduktan sonra, bir ilkçağ insanı grubu her zaman yaşadıkları bu yerden taşınmak zorunda kalır. Kabilenin lideri Crug´un önderliğinde bir yolculuğa çıkarlar. Bu yolculukta yaşayabilecekleri yeni bir yer bulmanın ümidiyle ilerleyen kabile bu yolculuk sırasında beklenmedik maceralarla örülü bilinmeyen bir dünyayla karşılaşırlar.
Filmi beğendim açıkçası ilerlete ilerlete izledim göz attım komik, heyecanlı 17 yaşındayım ama eğlendirdi beni vakit kaybetmeden izleyin ama yalnız izlemeyin zevki çıkmaz Full720p iyi seyirler diler..

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmi Full HD 720p Tek Parça izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger