Latest Movie :

Ben Efsaneyim 2007 (Türkçe Dublaj) izle

I Am Legend Full Movie Poster HQ
Ben Efsaneyim Film Afişi
2007 yapım dram, bilim kurgu, gerilim filmi. Filmi VK'dan Full HD 720p Türkçe Dublaj Tek Parça olarak ekledim.Will Smith'in oynadığı film güzel olmaz mı ? olur bence arkadaşlar. Film harbiden güzel yıl 2013 oldu ve ben hala izliyorum tabii arada izliyorum. Kurguları çok beğendim, hikayeside fena değil. İzlerken ekrana kilitlenip kaldım yani film kendine bağlıyo insanı eğer filmi izlemediyseniz çok şey kaybetmeden filmi izleyin. Filmde ağlayacak duruma geldiğim nokta (ağlamadımda :D) Robert (Will Smith)' ın köpeğine zombilerin saldırması sonucu köpek zombileşmeye başlıyor o anda Rober köpeğin boğazını parçalamak zorunda kalıyor ve çok üzgün görünüyor o anda çok üzülmüştüm. Filmin 2. serisi çıkmayacak galiba internette bazı araştırmalar yaptım IMDb'e baktım. Herhangi bişey yok sadece boş sayfalar inşallah Ben Efsaneyim 2 önümüzdeki yıl veya 2015'te falan çıkar. Neyse fazla uzatmak istemiyorum ama uzatmışım kusura bakmayın :) Full720p iyi seyirler diler..  -
-Lütfen filmi yorumlamayı unutmayalım lütfen..

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmi Full HD 720p Tek Parça izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger