Latest Movie :

The Rambler 2013 (Türkçe Altyazılı) izle

The Rambler 2013 HQ Movie Posters
The Rambler Film Afişi
2013 yapım komedi, dram, korku filmidir. Filmi VK'dan Full HD 720p Türkçe Altyazılı Tek Parça ekledim. Arkadaşlar film gerçekten çok cins geldi bana posterdeki adamı ağzında sigara olan galiba başrol oyuncu adamı Sylvester Stallone'a benzetiyorum :) hatta öyle zannediyordum öyle olsaydı filmi izlerdim o olmadığı için sadece fragmanı izledim fragmanı izlerken çok sıkıldım bu adam hapiste oluyor hapisten çıkıyor işte otostop falan çekip amerikaya falan gidiyor komedilik bir yer göremedim ama siz yinede izleyin filmi ben tamamını izlemediğim için pek anlayamadım. Lütfen filmi izledikten sonra yorumsuz bırakmayalım arkadaşlar Full720p iyi seyirler diler..

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmi Full HD 720p Tek Parça izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger