Latest Movie :

Savaş Gemisi - Battleship (Türkçe Dublaj)

Battleship 2012 HD Film Afişi
Battleship 2012 Film Afişi
2012 yapım macera, bilim kurgu, aksiyon, gerilim filmidir. Filmi VK'dan Türkçe dublaj, tek parça, full hd 720p olarak ekledim. Filmin yorumlamak gerekirse filmin yapımcılığını ve yönetmenliğini Peter Berg (Hancock filmi yönetmeni) destansı bir film ben beğendim filmde ünlü, popüler, güzel şarkıcımız Rihanna'da var gerçekten tüm oyuncular rollerini güzel yapıyorlar ben çok beğendim açıkçası filmin konusunu anlatmak istemiyorum anlatırsam filmin zevki kalmayacak lütfen sizde konusunu bilmeden, öğrenmeden izleyin filmi :) fazla uzatmadan filmi izleyin :) ha lütfen ama lütfen yorumları eksik etmeyin :) Full720p iyi seyirler diler..



Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmi Full HD 720p Tek Parça izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger