Latest Movie :

Aşk Kırmızı 2013 (SANSÜRSÜZ) Filmi Full HD izle

Aşk Kırmızı Filmi HD Afiş
Aşk Kırmızı Film Afişi

2013 yapımlı romantik film. Filmi VK'dan Türkçe, tek parça, full hd 720p olarak ekledim. Filmin yorumuna gelirsek :) Tayanç Ayaydın'ın rolü çok hoşuma gitti. Adam harbiden karizma konuşmaları beni çok etkiledi rolünü gerçekten çok iyi oynuyor takdir etmek gerek kendisini. Nurgül yeşilçay ise gerçekten güzel bir oyuncu :) neyse film romantik bir film arkadaşlar ve filmde acayip ateşli sevişme sahneleri var :) ve çoğu kişi filmi bu yüzden izleyecektir :D filmin fragmanına baktım gerçekten güzel, konusuda güzel açıkçası ben filmi beğendim yorumlar size kalmış filmin yönetmeni Osman Sınav filmin başrol oyuncuları ise Nurgül Yeşilçay, Tayanç Ayaydın ve Ezgi Asaroğlu paylaşıyorlar. Filmin konusunu söylemek istemiyorum çünkü okuyunca bana çok karışık geldi lafı fazla uzatmaya gerek yok. Full720p iyi seyirler diler.. Lütfen film hakkındaki yorumlarınızı bizimle paylaşır mısınız ?

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmi Full HD 720p Tek Parça izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger