Latest Movie :

Parker 2013 (Türkçe Dublaj)

Parker 2013 Movie Poster
Parker 2013 HD Film Afişi

2013 yapımlı aksiyon, suç, gerilim filmi. Filmi VK'dan Full hd 720p Türkçe dublaj tek part ekledim. Filmi yorumlamadan geçemiycem :) öhöm Parker filmini film yapan kim ? kim olabilir sizce Jason Statham reyiz :) bu adam kim mi ? bence 2013'ün en iyi aktörü. Peki Parker filmini film yapan 2. kişi kim ünlü şarkıcı Jennifer Lopez :) Lopez'in bu filmde olması harika olmuş benim çok hoşuma gitti müzikte olduğu gibi oyunculukta da yetenekliymiş filme geçelim film gerçekten harika ! aksiyon ve gerilim kesintisiz devam ediyor. Filmi 2 kere izledim altyazılı ve dublajlı. Sizi bilmem ama ben dublajı pek sevmem nedeni ne mi ? ağız hareketleri ve ses pek uyumlu olmaz, filmde örneğin adam küfür eder dublajda "lanet olsun dostum" işte bu yönü beni deli eder :) adam apaçık "ananı ..." diyor. Dublajda ise "Lanet olsun dostum" bu kelimeyi bile bile duymak beni ve birçok kişiyi rahatsız ediyor açıkçası neyse filmi 2 kere izledim gerçekten harika bir yapım olmuş hikayeside çok güzel hoşuma gitti konusunu anlatmayacağım kendinizi biraz tutun konusuna bakmadan filmi izleyin arkadaşlar :) neyse fazla uzatmak istemiyorum Full720p iyi seyirler diler..



Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmi Full HD 720p Tek Parça izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger